Rövid leírás
Zelovich Kornél megbízásából Dorogon ún. magánmérnök (1920–1921), Kolozsvárott és Nagyenyeden kultúrmérnök (1922–1924), a Román Állami Vasutak (CFR) mérnöke, főmérnöke (1925–1940). A Magyar Államvasutak (MÁV) statikus, majd tervező mérnöke (1940–1943), a Hungária Villamossági Rt. tervezési osztályvezetője (1943–1948), a Távvezetéképítő Vállalat osztályvezető főmérnöke (1949–1953), a Villamos Hálózat Fejlesztő és Tervező Vállalat (HÁTERV) főkonstruktőre (1953–1963). A BME, ill. az ÉKME magántanára (1950–1952), c. egy. tanára (1952–1963).
A vasúti felépítmény és a talajmechanika kérdéseivel, földművek, vasúti vezetékek, vezetéktartó oszlopok és tornyok tervezésével foglalkozott.