Rövid leírás
A budapesti Ganz-gyár mérnöke (1902–1906), a vagonszerkesztés főnöke (1906–1910), a gyár főmérnöke (1910–1914). Az I. világháborúban frontszolgálatot teljesített (1914–1918; az orosz hadifogságból 1921-ben tért vissza). A Ganz-gyár vagonosztályának vezetője (1923–1925), a vállalat igazgatóhelyettese (1925–1928), igazgatója (1928–1945), nyugdíjas műszaki tanácsadója (1948-tól). Reaktiválása után a Földalatti Gyorsvasút (1950–1954), majd a MÁV Tervező Iroda főmérnöke (1954–1957).
Irányításával Magyarországon először a Ganz-gyárban kezdték el tervezni a teljesen acélvázas vasúti személykocsikat, valamint a teljesen hegesztett acélvázú kocsikat (1922-től). Jelentős szerepet játszott a nagyvasúti motorkocsik fejlesztésében, a korszak emblematikus közlekedési eszköze, sínautóbusz megalkotásában (1934-től). Az 1950-es években közreműködött a budapesti földalatti gyorsvasút (= metró) terveink elkészítésében.