Rövid leírás
A II. világháború után, a Delta Magas- és Mélyépítő Rt. munkatársa (1945–1946), a Közlekedésügyi Minisztérium (KM) Hídosztálya önálló tervezőmérnöke (1947–1948), az Építéstudományi Intézet (ÉTI) Ipari Tervezési Osztálya (1948), az Állami Építéstudományi és Tervező Intézet, ill. a Mélyépterv tervezőmérnöke (1948–1952), az Út- és Vasúttervező Vállalat (UVATERV) Vasbeton Hídosztályának vezetője (1952–1955). Az ÉKME Mérnöki Kar, ill. a BME Építőmérnöki Kar II. sz. Hídépítési Tanszék egy. docense (1955–1961), egy. tanára (1961. aug. 10.–1962). A Vasbetonszerkezetek Tanszék tanszékvezető egy. tanára (1962–1977); közben az egyetem rektorhelyettese.
Vasbeton- és könnyűfém-hídszerkezetek, valamint héjszerkezetek tervezésével foglalkozott. A budapesti Margit-híd vasbetonszerkezetének tervezője (1947). Az első magyarországi alumíniumhíd (Szabadszállás, 1951), az első magyarországi előrefeszített hídszerkezetek tervezője (szári felüljáró, perei Hernád-híd). Az ország első, V-lábú kerethídszerkezetének (Sztálinváros, 6-os út, 1952) és a legnagyobb nyílású vasbeton ívhídjának tervezője (Mecseknádasd, 1954).
(A kép forrása: arcanum.hu)