Rövid leírás
Budapesten polgár iskolai tanár (1904–1923), leánygimnáziumi tanár, majd a Vörösmarty Reáliskola r. tanára (1923–1937).
A magyar repülés egyik úttörője, egyik legjelentősebb repülőtervezője, több nemzetközileg is jelentős monoplánt tervezett, amelyeken különböző technikai újításokat is alkalmazott (Horváth I., II., III.). Gépeit eleinte maga vezette, de súlyos repülőbalesete következtében kénytelen volt abbahagyni a repülést. Már első, 25 LE-s gépével díjat nyert a budapesti repülőversenyen (1910). Nevéhez fűződik az első magyar utasszállító repülőgép, egy kétszemélyes monoplán tervezése. III/a jelű gépével Prodám Guido először repülte körül Budapestet (1911. nov. 15.). Később ez a gépe 1100 méter magasságot elérve átrepülte a Quarnerói-öblöt.
Elméleti kérdésekkel is foglalkozott legfejlettebb gépeit változó görbületű és hajlásszögű szárnyakkal építtette, először vizsgálta Magyarországon a repülőgépek magassági és oldalkormányának egyetlen, univerzális kormánnyal való helyettesítésének problémájával.